Yankee Candle Sparkling Cinnamon

вотивна свічка 49 гр

1×
Yankee Candle Sparkling Cinnamon вотивна свічка 49 гр
Yankee Candle Sparkling Cinnamon вотивна свічка 49 гр
Yankee Candle Sparkling Cinnamon вотивна свічка 49 гр
вотивна свічка 49 гр
76грн.

Код: YAC1477 | Більш ніж 20 шт. у наявності
шт.
Нова Пошта
середа, 19.12.2018
Особисте отримання
вівторок, 18.12.2018
Yankee Candle Sparkling Cinnamon
вотивна свічка 49 гр | 76грн.

Склад

кінцева нота
Кедр, лавровий лист
нота серця
гвоздика, кардамон
початкова нота
кориця
пряні

Про бренд Yankee Candle

Ідея створити свічки Yankee Candle виникла в 1969 році, коли Майк Кіттредж (Mike Kittredge) подарував своїй мамі на Різдво власноруч зроблену свічку. Мати Майка, як і всі сусіди, неабияк захопились подарунком, і саме тому Майк продовжив виготовляти такі свічки. Завдяки цьому успіху незабаром він переїхав зі свого гаража до приміщення старої паперової фабрики, започаткувавши в такий спосіб власний бренд під назвою Yankee Candle.

З моменту підпалу та до повного догорання свічки Yankee Candle розповсюджують чудовий, стійкий і чистий аромат, що ідеально доповнить будь-який інтер'єр. Свічки містять велику кількість ароматичних олій і натуральних екстрактів. Кожна з ароматичних есенцій достовірно нагадує інгредієнт, місце чи подію, яка надихнула на її створення. Яку саме атмосферу створить свічка у вашому домі — розслаблювальну, святкову чи атмосферу свіжості — залежить лише від вашого вибору.

Подарунок від цього виробника безумовно потішить кожного. Найбільш улюблена продукція — лімітовані різдвяні випуски Yankee Candle, воски Yankee Candle, подарункові набори Yankee Candle або аромати для авто Yankee Candle.

Сьогодні бренд Yankee Candle є найбільш популярним виробником ароматичних свічок і ароматів для дому. Ви можете знайти продукцію Yankee Candle у 20 країнах світу. Лише у США налічують понад 18 тисяч магазинів. А почалося все лише з одного подарунка для мами.

Оцінка Yankee Candle Sparkling Cinnamon

Додати нову рецензію

5.0
1 оцінка
1
вигляд флакона
стійкість аромату
інтенсивність
загальне враження