Bourjois Volume Glamour туш для вій з ефектом об'єму

27×
Bourjois Volume Glamour туш для вій з ефектом об'єму
Bourjois Volume Glamour туш для вій з ефектом об'єму
відтінок 06 Noir ébène 12 мл
170грн.

Код: BOU0092 | В наявності
1
Нова Пошта
пʼятниця 14.05.2021
Особисте отримання
пʼятниця 14.05.2021

Опис Bourjois Volume Glamour
Властивості

Завдяки насиченим чорним пігментам туш для вій Bourjois Volume Glamour чудово увиразнить ваші вії та надасть їм подвійного об’єму.

Властивості:

  • надає віям подвійного об’єму та блиску
  • завдяки ефекту фіксації не залишає на повіках слідів
  • робить вії густішими та надає їм природної форми
  • пом'якшує та зміцнює вії
  • не склеює вії та не утворює грудочок
  • швидко та легко наноситься завдяки зручній щіточці

Склад:

  • натуральний віск і силіконовий каучук — зміцнюють вії
  • чорні мінеральні пігменти

Спосіб нанесення:
Прикладіть щіточку до коренів вій і проведіть угору в напрямку кінчиків. Наносьте на верхні та нижні вії.

Властивості

Відтінок
чорний
Вид туші для вій
для об'єму

Про бренд Bourjois

Французська компанія Bourjois була заснована в 1863 році коміком Жозефом Альбертом Понсеном, який спеціалізувався в основному на сценічному макіяжі. Їх першими косметичними продуктами були воскові олівці, які слугували в більшості для театральних акторів і мали веселі назви, такі як, «Закоханість», «Заздрість».

Сьогодні Bourjois представляє на косметичному ринку широкий вибір продуктів – туші для вій, олівці для очей, помади, засоби для зняття макіяжу, дезодоранти, гелі для душу та парфуми. Косметичний бренд орієнтований здебільшого на жінок. Своїм клієнтам Bourjois надає високоякісні продукти за розумною ціною. Косметика Bourjois відважна і елегатна, з французським шармом. А їх парфумерія наповнена чуттєвістю та інтенсивністю.

В 1924 році Bourjois випустила свій перший аромат - Mon Parfum («Мої парфуми»). А за два роки світ побачив Soir De Paris («Вечір в Парижі»), створений парфумером Ернестом Бо Пряний з квітковими нотами амбри аромат був поміщен у флакон насиченого синього відтінку - кольору ночі.

Bourjois не тільки представляє широкий вибір косметичних продуктів, але і доповнює її різноманітною палітрою відтінків. Вінтажний дизайн косметики ніби нагадує епоху, коли були створені перші відомі рум’яна бренду.  Bourjois часто випускають лімітовані колекції косметики у стилі vintage.

Bourjois відома тим, що постійно представляє іноваційні продукти. У 1990 році компанія представила першу в світі двосторонню туш (Coup de Théâtre), а пізніше з'явилися перші розсипчасті тіні для повік (Suivez Mon Regard) з інтегрованим пензликом, який набирає оптимальну кількість продукту.

Косметику Bourjois полюбляють використовувати професійні візажисти, а також нею користуються відомі зірки: Kate Hudson, Jessica Simpson та Kate Middleton.

Бренд Bourjois створений для сміливих та креативних панянок, які хочуть підкреслити свою індивідуальність.

Оцінка Bourjois Volume Glamour27