Juliette has a gun Another Oudпарфумована вода унісекс

1×
Juliette has a gun Another Oud парфумована вода унісекс
Juliette has a gun Another Oud парфумована вода унісекс
Безкоштовна доставка
4 130грн.

Зекономте 56%
100 мл
1 830грн.

Код: JHG1245 | В наявності
1

Додано до кошика

Juliette has a gun Another Oud парфумована вода унісекс
| 1 шт. | 1 830грн.
КУРЄР (Міст Експрес)
пʼятниця 25.10.2019
Особисте отримання
понеділок 28.10.2019
  • Опис парфумів
  • Про бренд
  • Оцінка

Опис парфумів Juliette has a gun Another Oud
Склад

Парфумована вода- унісекс Juliette has a gun Another Oud  — досконалий аромат для всіх незалежних жінок та чоловіків, які живуть за власними правилами.

  • солодкий аромат
  • унісекс-аромат – для чоловіків і жінок
  • як для повсякденного використання, так і для особливих випадків

Склад

початкова нота
бергамот, малина
нота серця
агарове дерево
кінцева нота
амброксан, мускус
Тип аромату
Древесний

Про бренд Juliette has a gun

Творці аромату Juliette has a gun черпали натхнення з твору Вільяма Шекспіра, але типова романтика ренесансу отримала в ньому сучасні обриси. Сама концепція бренду символізує незалежність та свободу, що надає жінкам уявну зброю, завдяки якій вони можуть віч-на-віч змагатись із чоловіками у віковічній боротьбі статей, пристрасті та кохання.

Бренд Juliette has a gun — це творіння Романо Річчі (Romano Ricci) — внука славнозвісної журналістки Ніни Річчі (Nina Ricci), парфуми якої підкорили світ. У 2006 році у світ краси влилося також інше покоління цієї родини, яке не боїться кинути виклик правилам сучасного парфумерного мистецтва. Так, наприклад, ажіотаж створив аромат Juliette has a gun Not a perfume, до складу якого входить лише один інгредієнт — амброксан.

Дизайн флаконів, вдала концепція, особистість головного творця, а також імідж перетворюють бренд Juliette has a gun на унікальну платформу для жінок, які цінують себе, не бояться кидати виклик і завжди залишаються жінками.

Оцінка Juliette has a gun Another Oud

5.0
1
Показати оцінки за властивостями
вигляд флакона
стійкість аромату
інтенсивність
загальне враження