






початкова нота Так звані високі ноти - розкриваються відразу після нанесення. Створюють перше враження. Як правило, дуже інтенсивні, але нестійкі. | морські ноти, рожевий перець |
нота серця Так звані, середні ноти - початкові ноти поступаються місцем нотам серця, які розкриваються через декілька хвилин. Стійкість - 2-3 години. | фікус, ветивер |
кінцева нота Так звані низькі ноти - остання та найдовша фаза парфуму. Вирізняється стійкістю від 4 годин до цілого дня. | сандалове дерево, Akigalawood® |
Тип аромату | Водні, Древесний |
Дозвольте свіжості морського бризу спокусити вас – саме так, як вас спокусив парфумер, для котрого цей бриз став натхненням для його творіння. У результаті було отримано чоловічу туалетну воду Kenzo Kenzo Homme Intense. Його ароматична композиція гармонійна й контрастна, а найголовніше — вона поза часом.
- деревний аромат, пронизаний морською свіжістю
- автором аромату є парфумер Квентін Біш (Quentin Bisch)
- у більших флаконах завдяки вмісту переробленого скла
Склад аромату:
Перші ноти аромату належать свіжому рожевому перцю, який чудово доповнює морський акорд. Вражаючий контраст до початкової свіжості становить теплий аромат ветиверу та інжиру. Це поєднання викликає відчуття морської солі на зігрітій сонцем шкірі. Усе це досконало доповнюється ароматом дерева акігала та сандалового дерева.
Історія аромату:
Перший чоловічий аромат Kenzo був створений у 1991 році, й досі чоловіки в усьому світі захоплюються ним. У 2021 році був представлений аромат Kenzo Homme Intense, який, як і його попередники, є позачасовою класикою і вирізняється незвичним флаконом, що є характерною ознакою ароматів Kenzo.
Його форма нагадує бамбук, міцний і гнучкий, а ковпачок символізує зріз японським мечем – катаною, яку використовують самураї. Новий дизайн ковпачка цього аромату також унікальний тим, що він містить на 34 % менше пластику, а сам флакон містить 10 % переробленого скла – це внесок бренду Kenzo у покращення навколишнього середовища.