Про бренд Maybelline

Історія бренду Maybelline починається в далекому 1915 році, коли молода американка Мейбл Вільямс (Mabel Williams) створила свій власний оригінальний засіб для підкреслення очей. Не минуло багато часу, як туш для вій від Maybelline стала невід'ємною частиною косметички більшості жінок у Сполучених Штатах. У такий спосіб із маленької сімейної компанії декоративна косметика Maybelline перетворилася у бренд номер один, причому не лише в Америці.

 


Засоби для макіяжу від Maybelline — це креативна, завжди трендова та водночас доступна для усіх косметика. Натхнення стилем Нью-Йорка, а також новаторські підходи під час розробки нової продукції гарантують, що в широкому асортименті бренду кожна жінка зможе знайти щось своє.
Сьогодні компанія Maybelline може пишатися співробітництвом із найкращими модельєрами на тижнях моди, де вони задають тенденції краси для наступних сезонів. Спробуйте засоби для макіяжу від Maybelline, натхненні міським стилем життя, та піддайтесь хвилі всього найбільш актуального у світі моди та краси.

весь текст скритий текст

Рекомендовано

Кохання - рушійна сила для створення нового бренду

Історія створення популярного американського бренду Maybelline могла би стати чудовим сюжетом для романтичного фільму…

А почалося все у далекому 1913 році. Мейбл Вільямс, жителька Чикаго, була закохана у свого сусіда. Він зовсім не звертав на неї уваги і через це молода дівчина дуже страждала. Вона хотіла знайти спосіб підкреслити красу своїх очей, аби її коханий не зміг відвести погляд від них. Мейбл вирішила змішати золу з вазеліном. Вугілля надало засобу насичений чорний колір, а вазелін допомагав закріпити його на віях. Старший брат Мейбл - Томас, був фармацевтом, він допоміг сестрі знайти правильні пропорції інгредієнтів, щоб отримати стійкий результат. Нафарбовані вії підкреслили природню красу дівчини, надали їй впевненість у власних силах і … вона таки змогла підкорити серце сусідського парубка!

Підприємливий Томас Вільямс швидко зрозумів, що такий засіб для макіяжу може бути дуже популярним серед жінок і вирішує налагодити виробництво першої у світі туші.

У 1915 році, завдяки Томасу Вільямсу, з’являється новий бренд Maybelline. Назва бренду утворилася від імені сестри Maybel, яке Томас поєднав зі скороченням слова “vaseline” (вазелін).

Туш Maybelline – доступна розкіш для кожної жінки

Перша туш Мейбелін, хоча і не мала бездоганну формулу, але продавалася дуже активно. Після замітки у газеті, про новий декоративний засіб для жінок, рівень продаж різко підвищився.

Туш Maybelline випускали у маленькому футлярі з фарбувальним бруском чорного або коричневого кольору. В комплект додавалася спеціальна компактна щіточка для нанесення туші, яка більше нагадувала зубну щітку.

Декоративна косметика, яка підкорила Голівуд

Сильний вплив на розвиток бренду здійснили зірки кінематографу, а особливо Теда Бара і Пола Негрі, які з‘явилися на екранах з розкішними, густими віями, нафарбованими Maybelline.

У 1920 році Томас Вільямс розширює асортимент бренду і запускає серію компактних тіней для очей. Знамениті голівудські актриси, які використовували для створення макіяжу тіні Maybelline, зробили ці декоративні засоби популярними серед населення. Кожна жінка мріяла виглядати як загадкова і недосяжна кінодіва з телеекрану, яка на той час була символом краси та привабливості.

Розширення асортименту і пошуки ідеального формату туші

Томас Вільямс не збирався зупинятися на досягнутому результаті, тому у 1930 році випускає серію олівців для очей та брів.

Тільки через 30 років на світ з’являється Мейбелін туш Ultra Lash – це була перша туш, яку випустили у форматі тюбика-олівця з округлою щіточкою.

У 1971 році бренд випускає туш, яка здійснила справжню революцію у світі make-up. Нова туш з міні-щіточкою ідеально профарбовувала кожну вію і надавала їм ультрачорний, насичений колір. Туш Great Lash вже більше 30-ти років залишається незмінним бестселером бренду, а її яскравий, рожево-зелений тюбик, виділяється на фоні інших.

Після того, як бренд офіційно переїхав у Нью-Йорк і змінив назву на Maybelline New York, він почав динамічно розвиватися і слідувати останнім трендам модного подіуму. Спеціалісти компанії Maybelline продовжували процес пошуку ідеальної туші. Вони постійно вдосконавлювали хімічну формулу і розробляли інноваційну щіточку, яка б могла одним рухом створити неперевершений погляд.

Туш Maybelline Lash Sensational була створена для дуже тонких і рідких вій, яким не вистачало об’єму. Різна довжина щітинок, дозволяла профарбувати кожну вію. Ще одна революційна туш Maybelline - The Colossal 100% Black, яку бренд випустив у яскравому, жовтому тюбику. Так само, як і туш Great Lash, її було неможливо не помітити!

Інноваційна щіточка з густим ворсом та унікальний склад туші, на основі натурального масла, воску і колагену, дозволяє збільшити об’єм вій у 9 разів!

Косметика для втілення вражаючих образів

Бренд Maybelline пропонує своїм клієнтам широкий асортимент декоративної косметики для створення неймовірних образів.

Дуже популярною, і на сьогодні, залишається колекція макіяжу Maybelline Fit Me, яка складається з компактної пудри, тональної основи, консилера і румян.

Тональна основа Maybelline Fit Me з матуючим ефектом, ідеально вирівнює тон шкіри і помітно розгладжує розширені пори. Спеціальний комплекс, на основі мікрочастинок пудри, абсорбує залишки жиру і попереджає появу блиску.

Вражаючий ефект мав випуск консилеру для шкіри навколо очей - Maybelline Instant Anti Age Eraser.

Цей унікальний коректор Maybelline, із запатентованим аплікатором, миттєво завоював прихильність усіх жінок і навіть став найпопулярнішим консилером в Америці. Його обожнюють beauty-блогери, професійні візажисти та топ-моделі.

Завдяки округлому, м’якому аплікатору, він легко наноситься і приховує всі недоліки. Зволожуючі компоненти і антиоксиданти, в складі продукту, додатково доглядають за делікатною шкірою навколо очей.

Для прихильників професійного контурування, бренд випустив колекцію кремових і пудрових хайлайтерів, бронзерів та скульпторів. Подвійний олівець-стік Maybelline Master Contour V-Shape Duo Stick, на кремовій основі, допоможе легко і швидко скоректувати форму обличчя і підкреслити його риси. Темну частину олівця використовуйте як бронзер, а світлу як хайлайтер.

Чарівного сяйва і мерехтіння вашій шкірі надасть компактний хайлайтер Face Studio Holographik. Він створений для того, щоб підкреслили красу обличчя голографічними переливами і стане завершаючим етапом у створенні бездоганного макіяжу.

Помада, яка зробить вуста чуттєвими

Помада Maybelline завжди займала своє відповідне місце у косметичці будь-якої жінки.

Maybelline Hydra Extreme – колекція кремових помад зі зволожуючим комплексом. Класична палітра відтінків включає спокійні нюдово-коричневі, яскраві коралово-червоні і драматичні винно-ягідні кольори.

Губна помада Maybelline Color Sensational завоювала прихильність жінок багатою палітрою, яка пропонує відтінки на будь-який смак. Тепер, підібрати помаду, яка б ідеально підходила до кольору шкіри, волосся і очей, стало дуже легко і просто! Кремова помада відрізняється високою стійкістю і комфортним нанесенням. Формула збагачена маслами, додатково зволожує і захищає шкіру губ від перепадів температури та інших подразників навколишнього середовища.

Пізніше в серії Color Sensational з‘явилися окремі колекції нюдових, рожевих, червоних сливових і матових помад.

Наслідуючи тренди, бренд випускає рідку матову помаду Maybelline Superstay Matte Ink Liquid Lipstick. Ця колекція включає високо пігментовані рідкі помади, які наносяться за допомогою аплікатора і миттєво перетворюються на стійку, насичену помаду з неперевершеним матовим фінішем. Помада абсолютно не сушить губи і не втрачає свого насиченого відтінку протягом дня.

Всі в захваті від тебе, а ти - від Maybelline!

Головний лозунг компанії: “Можливо - це вроджене. А можливо - це Maybelline!” - яскраво відображає головну концепцію відомого бренду.

Основна ціль бренду – допомогти будь-якій жінці підкреслити природну красу, а не приховати її під тонною косметики. Протягом усіх років існування, Maybelline невтомно дотримується своєї головної місії, і як підтвердження цьому - висока зацікавленість до бренду, багатомільйонні продажі, участь у масштабних проектах і плідна співпраця зі світовими зірками.

“Обличчями” рекламних кампаній Maybelline в свій час були Крістін Девіс, Міранда Керр, Адріана Ліма, Джіджі Хадід, Жозефін Скрівер та інші.

Косметика Maybelline завоювала серця мільйонів простих жінок, які мріяли бути красивішими і привабливішими, не витрачаючи для цього багато зусиль і коштів.

Maybelline запропонував простій жінці відчути себе зіркою кінематогрофу, створивши першу компактну туш і випустивши колекцію косметики для макіяжу очей, яка була доступна кожному.

Цей бренд не перестає дивувати своїх прихильників, активно випускаючи вражаючі колекції макіяжу, з урахуванням усіх кольорових тенденцій. Саме Maybelline став тим лідируючим косметичним брендом, у якому гармонійно поєднуються світові тренди та інноваційні розробки.

весь текст скритий текст