TIGI Bed Head After Party

стайлінговий крем для вирівнювання волосся

6×
TIGI Bed Head After Party стайлінговий крем для вирівнювання волосся
TIGI Bed Head After Party стайлінговий крем для вирівнювання волосся
TIGI Bed Head After Party стайлінговий крем для вирівнювання волосся
100 мл
304грн.

Код: TIG0179 | Більш ніж 20 шт. у наявності
шт.
Нова Пошта
понеділок 01.04.2019
Особисте отримання
понеділок 01.04.2019
TIGI Bed Head After Party
100 мл | 304грн.

Опис косметики TIGI Bed Head After Party

Опис:
спеціальний крем TIGI Bed Head Styling за мить  приборкає неслухняне волосся! Засіб розгладить волосся та надасть йому блиск. Ефективні компоненти, які входять до складу засобу відновлюють та зволожують волосся.
Після використання TIGI Bed Head Styling Ваше волосся буде еластичне, розгладжене та блискуче. Спробуйте легкий  крем TIGI Bed Head Styling та зробіть волосся більше слухняним та  здоровим!
Властивості:
⦁ розгладжує неслухняне волосся
⦁ надає блиск
⦁ зволожує
⦁ відновлює волосся
⦁ знімає пухнастість волосся
Тип волосся:
підходить для всіх типів волосся
Спосіб використання:
невелику кількість крему долонями нанесіть на сухе волосся.

Властивості

Властивості
Розгладження та вирівнювання волосся
Kонсистенція
крем

Про бренд TIGI

Косметика TIGI | Компанію TIGI заснували у 1986 році чотири брати Масколо (Mascolo) — нащадки знаменитого італійського стиліста Франко Масколо (Franco Mascolo), постійними клієнтами якого були легендарні актриси Софі Лорен (Sophia Loren) та Джина Лоллобриджида (Gina Lollobrigida). Тоні (Toni), Гай (Guy), Бруно (Bruno) та Ентоні (Anthony) пішли стопами свого батька та практично з нуля побудували престижну мережу перукарських салонів Toni & Guy. Зараз вона нараховує понад 420 відділень в 42 країнах в усьому світі.
Винятковість косметичних засобів TIGI полягає головним чином в тому, що їх розробили професійні перукарі для потреб інших професійних перукарів. Це пов’язано з тим, що TIGI Creative Team щороку розробляє нову колекцію зачісок, призначених виключно для просування трьох ключових напрямків цього ексклюзивного бренду — Bed Head, S-Factor та Catwalk.
Саме останній є уявним мостом, що з’єднує світ гарного волосся та високої моди. Переважно це була співпраця з молодим британським дизайнером Крістофером Кейном (Christopher Kane), яка піднесла Catwalk до ще вищого рівня. Завдяки цьому стилісти тепер мають можливість задовольнити потреби найвимогливіших клієнтів, які хочуть мати ідентичний візаж як у зірок кіно чи естради. Цікаво, що аромат косметики TIGI Catwalk натхненний ексклюзивними парфумами.
Під час виготовлення шампунів, кондиціонерів, паст для моделювання волосся та інших продуктів TIGI часто використовує досить нетрадиційні інгредієнти. Наприклад, на основі досягнень сучасної біології автори колекції Catwalk Curlesque створили так званий Catwalk Aquacomplex — унікальний «коктейль» з огіркової води та екстрактів різних видів водоростей, морських водоростей і морського кропу. Невдовзі після його появи у продажу він став хітом серед жінок, які мають об’ємне або кучеряве волосся. Особливої уваги заслуговують також розкішні додаткові компоненти, такі як кашемір, шампанське чи перлини, що містяться в косметичних засобах лінії S-Factor.
Марка TIGI сподобається всім тим, хто хоче виглядати чудово, але не бажає витрачати години свого вільного часу в салонах краси, хто шукає відмінну якість за розумною ціною, хто з радістю експериментує з креативними зачісками та тим, хто оцінює передусім очима (залежно від дизайну та кольору упаковки).