Парфуми Cartier| Cartier, безумовно, не потребує довгої рекомендації. Це один із найвідоміших ювелірних домів у світі. Але мало хто знає, що, окрім розкішних намист, годинників, каблучок тощо, він також продає косметику.
Цей французький бренд, який у 1847 році заснував Луї-Франсуа Картьє (Louis-François Cartier), орієнтується на найвимогливіших клієнтів, які шукають по-справжньому ексклюзивні товари та готові платити за них астрономічні суми. Ювелірні вироби від Cartier прикрашали та прикрашають не тільки багатьох відомих акторів і співаків, але також і членів різних королівських сімей. Проте після придбання парфумів Cartier ви не станете банкрутом. Зовсім навпаки — їх вартість є на диво низькою.
Однак цього не можна сказати про флакони Cartier, які з’явилися на ринку ще за кілька десятиліть до перших двох ароматів (Must de Cartier та Santos de Cartier). Ці дивовижні флакони були прикрашені чистим золотом і дорогоцінним камінням; прості смертні в жодному разі не могли їх собі дозволити.
Бренд Cartier може похвалитися тим, що є одним із небагатьох виробників косметики, які мають свого власного парфумера — знамениту Матильду Лоран (Mathilde Laurent). Вона систематично здійснює пошук рідкісних і високоякісних інгредієнтів і створює з них справжні твори мистецтва, такі як Cartier L'Heure Vertueuse III, Cartier Baiser Volé, Cartier de Lune і багато інших. Варто відзначити, що бренд також зосереджується на підготовці парфумів під назвою «Виготовлені на замовлення», а така діяльність є надзвичайно вимогливою до терпіння та часу.
Деякі аромати Cartier є гострими, інші ж навпаки — солодкими. Кожен з них, однак, сповнений неприборканої пристрасті. До речі, назву вищезгаданого Baiser Volé можна перекласти як «украдений поцілунок». Якщо ви прагнете підкреслити свою чарівність і чуттєвість, Cartier, є, безсумнівно, вашим правильним вибором!
Бренд Cartier, звичайно, зацікавить всіх тих, хто не боїться давати волю своїм емоціям, хто прагне спробувати парфуми від геніальної Матильди Лоран, хто шукає ексклюзивну, але недорогу косметику.