
Заощадьте 51%
Цей продукт не пакують до целофану під час виробництва.
- Опис парфумів
- Про бренд
- Оцінка
Опис парфумів Lacoste BoosterСклад
Навіть люди з невичерпним запасом ентузіазму потребують іноді трохи підбадьорення. Його вам подарує чоловіча туалетна вода Lacoste Booster, яка заряджає енергією, допомагаючи залишатися в русі та досягати все нових вершин.
- неймовірний цитрусовий аромат, який сповнює енергією
- ідеальний для енергійних чоловіків, які завжди перебувають у русі
- підходить передусім для повсякденного використання
Склад аромату
У вихорі свіжості ви розпізнаєте м’яту, евкаліпт і соковиті цитруси. Після легкого відходу верхніх нот проявиться базилік, лаванда та дрібка прянощів, яка надає композиції пікантності. Глибину та довготривалість аромату забезпечують стійкі тони ветіверу, кедра та сандалового дерева.
Історія аромату
Туалетну воду Lacoste Booster створено для динамічних чоловіків, які не втрачають своєї активності впродовж усього життя. Ароматична композиція на чолі з м’ятою та грейпфрутом діє як стимулятор відчуттів. Свіжа туалетна вода відображає в собі мужність, що неодмінно зачарує прекрасну половину людства.
Склад
- початкова нотаТак звані високі ноти - розкриваються відразу після нанесення. Створюють перше враження. Як правило, дуже інтенсивні, але нестійкі.
- нота серцяТак звані, середні ноти - початкові ноти поступаються місцем нотам серця, які розкриваються через декілька хвилин. Стійкість - 2-3 години.
- кінцева нотаТак звані низькі ноти - остання та найдовша фаза парфуму. Вирізняється стійкістю від 4 годин до цілого дня.
- Тип аромату
- Цитрусові, Ароматичні
Про бренд Lacoste
Lacoste — символ неформальної елегантності як у світі моди, так і у світі парфумів. Бренд започаткував у 1933 році відомий тенісист Рене Лакост (René Lacoste) із початковою орієнтацією на виробництво спортивного одягу. Французький чемпіон хотів почуватись комфортно під час гри та водночас залишатись джентльменом. Розкутість, простота та природна елегантність знаходять своє відображення в модних колекціях і парфумах Lacoste і тепер.
Рене Лакост подарував бренду не лише своє ім'я, але й відомий символ бренду — крокодила, що походить від прізвиська «Алігатор», яке тенісист отримав від американських журналістів після того, як його тренер пообіцяв Рене купити валізу із крокодилячої шкіри за перемогу у змаганні.
Перші парфуми Lacoste було представлено на ринку в 1984 році, після чого були створені колекції парфумів для жінок і чоловіків, здебільшого натхнені різними видами спорту. Вже упродовж декількох десятків років парфуми Lacoste для жінок і чоловіків вважають символом розкутої елегантності. Окрім цього, вони належать до найвідоміших модних брендів сучасності.