TIGI Bed Head Masterpiece

лак для волосся середньої фіксації

14×
TIGI Bed Head Masterpiece лак для волосся середньої фіксації
TIGI Bed Head Masterpiece лак для волосся середньої фіксації
TIGI Bed Head Masterpiece лак для волосся середньої фіксації
340 мл
286грн.

Код: TIG0192 | Більш ніж 20 шт. у наявності
шт.
Нова Пошта
пʼятниця 29.03.2019
Особисте отримання
пʼятниця 29.03.2019
TIGI Bed Head Masterpiece
340 мл | 286грн.

Опис косметики TIGI Bed Head Masterpiece

Опис:
Tigi Bed Head  - лак для волосся середньої фіксації. Надає волоссю яскравий блиск та захищає від впливу вологості. До складу входять антистатичні компоненти. Засіб  можна використовувати і при користуванні приладами для укладки. Лак має аромат тропічних фруктів.

Ефекти:
⦁ довготривала фіксація
⦁ надає яскравий блиск
⦁ захищає від впливу вологості
⦁ містить антистатичні компоненти
⦁ перешкоджає пересушуванню волосся


Тип волосся:

Підходить для всіх типів волосся

Спосіб використання:
Нанесіть на зачіску  з відстані 20 - 30 см. Якщо Ви бажаєте виділити окремі пасма нанесіть з меншої відстані.

Властивості

Властивості
Фіксація

Про бренд TIGI

Косметика TIGI | Компанію TIGI заснували у 1986 році чотири брати Масколо (Mascolo) — нащадки знаменитого італійського стиліста Франко Масколо (Franco Mascolo), постійними клієнтами якого були легендарні актриси Софі Лорен (Sophia Loren) та Джина Лоллобриджида (Gina Lollobrigida). Тоні (Toni), Гай (Guy), Бруно (Bruno) та Ентоні (Anthony) пішли стопами свого батька та практично з нуля побудували престижну мережу перукарських салонів Toni & Guy. Зараз вона нараховує понад 420 відділень в 42 країнах в усьому світі.
Винятковість косметичних засобів TIGI полягає головним чином в тому, що їх розробили професійні перукарі для потреб інших професійних перукарів. Це пов’язано з тим, що TIGI Creative Team щороку розробляє нову колекцію зачісок, призначених виключно для просування трьох ключових напрямків цього ексклюзивного бренду — Bed Head, S-Factor та Catwalk.
Саме останній є уявним мостом, що з’єднує світ гарного волосся та високої моди. Переважно це була співпраця з молодим британським дизайнером Крістофером Кейном (Christopher Kane), яка піднесла Catwalk до ще вищого рівня. Завдяки цьому стилісти тепер мають можливість задовольнити потреби найвимогливіших клієнтів, які хочуть мати ідентичний візаж як у зірок кіно чи естради. Цікаво, що аромат косметики TIGI Catwalk натхненний ексклюзивними парфумами.
Під час виготовлення шампунів, кондиціонерів, паст для моделювання волосся та інших продуктів TIGI часто використовує досить нетрадиційні інгредієнти. Наприклад, на основі досягнень сучасної біології автори колекції Catwalk Curlesque створили так званий Catwalk Aquacomplex — унікальний «коктейль» з огіркової води та екстрактів різних видів водоростей, морських водоростей і морського кропу. Невдовзі після його появи у продажу він став хітом серед жінок, які мають об’ємне або кучеряве волосся. Особливої уваги заслуговують також розкішні додаткові компоненти, такі як кашемір, шампанське чи перлини, що містяться в косметичних засобах лінії S-Factor.
Марка TIGI сподобається всім тим, хто хоче виглядати чудово, але не бажає витрачати години свого вільного часу в салонах краси, хто шукає відмінну якість за розумною ціною, хто з радістю експериментує з креативними зачісками та тим, хто оцінює передусім очима (залежно від дизайну та кольору упаковки).