

Вигідніше на 48 %
шампунь 750 мл + кондиціонер 750 мл
Часте фарбування волосся вимагає його регенерації. Косметичний набір TIGI Bed Head Urban Antidotes Resurrection націлений на відновлення слабкого, пошкодженого хімічними речовинами волосся, а також повернення здорового вигляду. Ефективна рецептура шампуню та кондиціонера забезпечить розгладження волосяного волокна, а також регенерацію його пошкодженої поверхні.
Мати здорове й оксамитово гладеньке волосся ще ніколи не було так просто!
Шампунь TIGI Bed Head Urban Antidotes Resurrection
- інтенсивно відновлює хімічно пошкоджене волосся
- розгладжує поверхню волосяного волокна
- надає волоссю необхідної порції життєвої сили та зволоження
- залишає на волоссі свіжий аромат папаї
Кондиціонер TIGI Bed Head Urban Antidotes Resurrection
- відновлює та розгладжує пошкоджену поверхню волосся
- зволожує волосся та забезпечує його поживними речовинами
- живить волосся та надає йому здорового вигляду
- має аромат свіжої папаї
Властивості
Тип волосся | всі типи волосся |
Властивості | регенерація, живлення |
Тип набору | вигідна упаковка |
Тип шкіри голови | всі типи шкіри голови |
Проблема з волоссям | пошкоджене волосся |
Повний список інгредієнтів
Косметика TIGI | Компанію TIGI заснували у 1986 році чотири брати Масколо (Mascolo) — нащадки знаменитого італійського стиліста Франко Масколо (Franco Mascolo), постійними клієнтами якого були легендарні актриси Софі Лорен (Sophia Loren) та Джина Лоллобриджида (Gina Lollobrigida). Тоні (Toni), Гай (Guy), Бруно (Bruno) та Ентоні (Anthony) пішли стопами свого батька та практично з нуля побудували престижну мережу перукарських салонів Toni & Guy. Зараз вона нараховує понад 420 відділень в 42 країнах в усьому світі.
Винятковість косметичних засобів TIGI полягає головним чином в тому, що їх розробили професійні перукарі для потреб інших професійних перукарів. Це пов’язано з тим, що TIGI Creative Team щороку розробляє нову колекцію зачісок, призначених виключно для просування трьох ключових напрямків цього ексклюзивного бренду — Bed Head, S-Factor та Catwalk.
Саме останній є уявним мостом, що з’єднує світ гарного волосся та високої моди. Переважно це була співпраця з молодим британським дизайнером Крістофером Кейном (Christopher Kane), яка піднесла Catwalk до ще вищого рівня. Завдяки цьому стилісти тепер мають можливість задовольнити потреби найвимогливіших клієнтів, які хочуть мати ідентичний візаж як у зірок кіно чи естради. Цікаво, що аромат косметики TIGI Catwalk натхненний ексклюзивними парфумами.
Під час виготовлення шампунів, кондиціонерів, паст для моделювання волосся та інших продуктів TIGI часто використовує досить нетрадиційні інгредієнти. Наприклад, на основі досягнень сучасної біології автори колекції Catwalk Curlesque створили так званий Catwalk Aquacomplex — унікальний «коктейль» з огіркової води та екстрактів різних видів водоростей, морських водоростей і морського кропу. Невдовзі після його появи у продажу він став хітом серед жінок, які мають об’ємне або кучеряве волосся. Особливої уваги заслуговують також розкішні додаткові компоненти, такі як кашемір, шампанське чи перлини, що містяться в косметичних засобах лінії S-Factor.
Марка TIGI сподобається всім тим, хто хоче виглядати чудово, але не бажає витрачати години свого вільного часу в салонах краси, хто шукає відмінну якість за розумною ціною, хто з радістю експериментує з креативними зачісками та тим, хто оцінює передусім очима (залежно від дизайну та кольору упаковки).