TIGI Catwalk Curlesqueкрем для кучерявого та хвилястого волосся

6×
TIGI Catwalk Curlesque крем для кучерявого та хвилястого волосся
TIGI Catwalk Curlesque крем для кучерявого та хвилястого волосся
150 мл
330грн.

Код: TIG0078 | В наявності
1
КУРЄР (Міст Експрес)
четвер 20.08.2020
Особисте отримання
четвер 20.08.2020

Опис продукту TIGI Catwalk Curlesque
Властивості

Природа наділила вас кучерявим волоссям? Крем для кучерів і волосся з хімічною завивкою TIGI Catwalk Curlesque зробить ваше волосся невимовно красивим. Засіб надає локонам форми, забезпечує волоссю захист під час термоукладки та фіксує зачіску. Подаруйте своєму волоссю сяйво, і воно стане вашою основною прикрасою.

Властивості:

  • розділяє локони та надає їм форми
  • дарує кучерям доглянутий вигляд
  • робить волосся м’яким на дотик
  • захищає волосся під час термоукладки
  • захищає волосся від вологості

Склад:

  • ефірні олії — дарують блиск і сяйво
  • вітамін В5 — живить і відновлює

Спосіб нанесення:
Нанесіть засіб на висушене рушником волосся та ретельно закрутіть пасма пальцям, щоб сформувати ідеальні локони. Опісля висушіть волосся феном або дозвольте йому висохнути самостійно.

Властивості

Kонсистенція
крем
Тип волосся
kучеряве та хвилясте волосся
Властивості
Моделювання локонів
Тип шкіри голови
всі типи шкіри голови

Про бренд TIGI

p>Косметика TIGI | Компанію TIGI заснували у 1986 році чотири брати Масколо (Mascolo) — нащадки знаменитого італійського стиліста Франко Масколо (Franco Mascolo), постійними клієнтами якого були легендарні актриси Софі Лорен (Sophia Loren) та Джина Лоллобриджида (Gina Lollobrigida). Тоні (Toni), Гай (Guy), Бруно (Bruno) та Ентоні (Anthony) пішли стопами свого батька та практично з нуля побудували престижну мережу перукарських салонів Toni & Guy. Зараз вона нараховує понад 420 відділень в 42 країнах в усьому світі.
Винятковість косметичних засобів TIGI полягає головним чином в тому, що їх розробили професійні перукарі для потреб інших професійних перукарів. Це пов’язано з тим, що TIGI Creative Team щороку розробляє нову колекцію зачісок, призначених виключно для просування трьох ключових напрямків цього ексклюзивного бренду — Bed Head, S-Factor та Catwalk.
Саме останній є уявним мостом, що з’єднує світ гарного волосся та високої моди. Переважно це була співпраця з молодим британським дизайнером Крістофером Кейном (Christopher Kane), яка піднесла Catwalk до ще вищого рівня. Завдяки цьому стилісти тепер мають можливість задовольнити потреби найвимогливіших клієнтів, які хочуть мати ідентичний візаж як у зірок кіно чи естради. Цікаво, що аромат косметики TIGI Catwalk натхненний ексклюзивними парфумами.
Під час виготовлення шампунів, кондиціонерів, паст для моделювання волосся та інших продуктів TIGI часто використовує досить нетрадиційні інгредієнти. Наприклад, на основі досягнень сучасної біології автори колекції Catwalk Curlesque створили так званий Catwalk Aquacomplex — унікальний «коктейль» з огіркової води та екстрактів різних видів водоростей, морських водоростей і морського кропу. Невдовзі після його появи у продажу він став хітом серед жінок, які мають об’ємне або кучеряве волосся. Особливої уваги заслуговують також розкішні додаткові компоненти, такі як кашемір, шампанське чи перлини, що містяться в косметичних засобах лінії S-Factor.
Марка TIGI сподобається всім тим, хто хоче виглядати чудово, але не бажає витрачати години свого вільного часу в салонах краси, хто шукає відмінну якість за розумною ціною, хто з радістю експериментує з креативними зачісками та тим, хто оцінює передусім очима (залежно від дизайну та кольору упаковки).

Оцінка TIGI Catwalk Curlesque