TIGI Catwalk Curlesque

крем для кучерявого та хвилястого волосся

TIGI Catwalk Curlesque крем для кучерявого та хвилястого волосся
TIGI Catwalk Curlesque крем для кучерявого та хвилястого волосся
TIGI Catwalk Curlesque крем для кучерявого та хвилястого волосся
TIGI Catwalk Curlesque крем для кучерявого та хвилястого волосся
TIGI Catwalk Curlesque крем для кучерявого та хвилястого волосся
TIGI Catwalk Curlesque крем для кучерявого та хвилястого волосся
TIGI Catwalk Curlesque крем для кучерявого та хвилястого волосся
TIGI Catwalk Curlesque крем для кучерявого та хвилястого волосся
150 мл
274грн.

Код: TIG0078 | Більш ніж 20 шт. у наявності
шт.
Нова Пошта
понеділок, 26.11.2018
Особисте отримання
пʼятниця, 23.11.2018
TIGI Catwalk Curlesque
150 мл | 274грн.

Опис косметики TIGI Catwalk Curlesque

Опис:
Tigi Catwalk Curlesque Curl Collection крем для кучерявого та хвилястого волосся надає міцність, блиск та об’єм кучерям. Крем зручний у використанні, делікатно відділяє окремі пасма.  Tigi Catwalk Curlesque Curl Collection підкреслює натуральну текстуру волосся і захищає від негативної дії тепла під час використання  фену. Ефірні олії надають блиск.

Властивості:
Зміцнює природні кучері
Надає блиск та об’єм
Захищає від негативної дії тепла

Склад:
Ефірні олії – надають блиск
Вітамін B5 – живить та відновлює волосся


Тип волосся:
Підходить для кучерявого та хвилястого волосся


Спосіб використання:
Нанесіть на мокре волосся, залишаючи висохнуть або  висушіть феном з дифузором. Крем також можна використати і на сухі  кінчики.

Властивості

Властивості
Моделювання локонів
Kонсистенція
крем

Про бренд TIGI

Косметика TIGI | Компанію TIGI заснували у 1986 році чотири брати Масколо (Mascolo) — нащадки знаменитого італійського стиліста Франко Масколо (Franco Mascolo), постійними клієнтами якого були легендарні актриси Софі Лорен (Sophia Loren) та Джина Лоллобриджида (Gina Lollobrigida). Тоні (Toni), Гай (Guy), Бруно (Bruno) та Ентоні (Anthony) пішли стопами свого батька та практично з нуля побудували престижну мережу перукарських салонів Toni & Guy. Зараз вона нараховує понад 420 відділень в 42 країнах в усьому світі.
Винятковість косметичних засобів TIGI полягає головним чином в тому, що їх розробили професійні перукарі для потреб інших професійних перукарів. Це пов’язано з тим, що TIGI Creative Team щороку розробляє нову колекцію зачісок, призначених виключно для просування трьох ключових напрямків цього ексклюзивного бренду — Bed Head, S-Factor та Catwalk.
Саме останній є уявним мостом, що з’єднує світ гарного волосся та високої моди. Переважно це була співпраця з молодим британським дизайнером Крістофером Кейном (Christopher Kane), яка піднесла Catwalk до ще вищого рівня. Завдяки цьому стилісти тепер мають можливість задовольнити потреби найвимогливіших клієнтів, які хочуть мати ідентичний візаж як у зірок кіно чи естради. Цікаво, що аромат косметики TIGI Catwalk натхненний ексклюзивними парфумами.
Під час виготовлення шампунів, кондиціонерів, паст для моделювання волосся та інших продуктів TIGI часто використовує досить нетрадиційні інгредієнти. Наприклад, на основі досягнень сучасної біології автори колекції Catwalk Curlesque створили так званий Catwalk Aquacomplex — унікальний «коктейль» з огіркової води та екстрактів різних видів водоростей, морських водоростей і морського кропу. Невдовзі після його появи у продажу він став хітом серед жінок, які мають об’ємне або кучеряве волосся. Особливої уваги заслуговують також розкішні додаткові компоненти, такі як кашемір, шампанське чи перлини, що містяться в косметичних засобах лінії S-Factor.
Марка TIGI сподобається всім тим, хто хоче виглядати чудово, але не бажає витрачати години свого вільного часу в салонах краси, хто шукає відмінну якість за розумною ціною, хто з радістю експериментує з креативними зачісками та тим, хто оцінює передусім очима (залежно від дизайну та кольору упаковки).