

Заощадьте 59%
Цей продукт не пакують до целофану під час виробництва.
Сміливо киньтеся у бій, який приготувало вам життя, з чоловічою туалетною водою Eo de Lacoste Red. Ви неодмінно досягнете успіху, адже Lacoste Red — це аромат переможців. Він поєднує в собі невимушеність і неприборканість, які символізує крокодил на хижо-червоному тлі флакона. Скуштуйте цей унікальний коктейль ароматичних інгредієнтів, який надихне вас на перемогу.
- поєднання елегантності, спортивного стилю та шарму
- простий і водночас витончений дизайн флакона
- підійде як для щоденного використання, так і для вечірніх заходів
Склад аромату
Початкові ноти аромату поєднують зелене яблуко з рідкісним деревом туї. У нотах серця до них приєднуються тони пачулів, ялини та кедра, які додають приємної пікантності. Таємничий аромат жасмину дарує афродизіакальну чуттєвість. Завершує ароматичну симфонію ветивер і захопливий мускус.
Історія аромату
Хоча чоловічу туалетну воду Lacoste Red було представлено ще в 2004 році, її досі цінують за унікальне класичне поєднання ароматичних акордів. Створено спеціально для чоловіків, які не йдуть на компроміси й обожнюють перемоги. Подібно до всіх інших ароматів Lacoste, втілює в собі невимушеність і неповторний шарм.
Склад
початкова нота | яблуко, туя |
нота серця | смерека, жасмин, кедр |
кінцева нота | пачулі, мускус, ветивер |
Тип аромату | Ароматичні |
Повний список інгредієнтів
Lacoste — символ неформальної елегантності як у світі моди, так і у світі парфумів. Бренд започаткував у 1933 році відомий тенісист Рене Лакост (René Lacoste) із початковою орієнтацією на виробництво спортивного одягу. Французький чемпіон хотів почуватись комфортно під час гри та водночас залишатись джентльменом. Розкутість, простота та природна елегантність знаходять своє відображення в модних колекціях і парфумах Lacoste і тепер.
Рене Лакост подарував бренду не лише своє ім'я, але й відомий символ бренду — крокодила, що походить від прізвиська «Алігатор», яке тенісист отримав від американських журналістів після того, як його тренер пообіцяв Рене купити валізу із крокодилячої шкіри за перемогу у змаганні.
Перші парфуми Lacoste було представлено на ринку в 1984 році, після чого були створені колекції парфумів для жінок і чоловіків, здебільшого натхнені різними видами спорту. Вже упродовж декількох десятків років парфуми Lacoste для жінок і чоловіків вважають символом розкутої елегантності. Окрім цього, вони належать до найвідоміших модних брендів сучасності.